Resultats de la cerca
Viu la prehistòria!
Experiència dinamitzada, centrada en la prehistòria, que culmina amb una descoberta pràctica de l'art rupestre llevantí a través de l'aplicació de diferents tècniques pictòriques d'aquest període.
Prohibit i Reivindicat. Visita dialogada
Visita dialogada que té per objectiu la descoberta de l'art com a mitjà per reflexionar sobre la llibertat d'expressió, la tolerància d'idees distintes i la censura.
El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiada
Del pla a l'espai
Formes que no acaben mai
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.Formació a docents en robòtica educativa (Curs 2024-2025)
Oferim formació professional al professorat en l'ús i aplicació, tant pedagògica com tècnica, de materials de robòtica educativa; adaptant els continguts i la durada a les necessitats de cada centre.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Missatges de sal
Activitat sobre el món de la sal
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
Descoberta del sòl
El sòl és un recurs clau per la vida, la biodiversitat, el cicle de l’aigua i la producció d’aliments. La fertilitat del sòl ens ajuda a fer front al canvi climàtic amb el seu poder fixador de carboni
Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.