Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

L'aventura de l'aigua

L'activitat es dirigeix específicament a participants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), i té com a objectiu principal gaudir d'una experiència sensorial rica a través de l'aigua.

Fold and Cut

Podem tallar un quadrat amb un sol tall? I un triangle? I una estrella? Veurem que qualsevol figura plana amb costats rectes pot ser tallada amb un sol tall recte.

VICUS. UNA CIUTAT EN JOC!

Una activitat de gamificació on els alumnes descobriran l’època medieval a través del joc. Proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu serà clau per arribar a un acord.

CABALLERO SIN CABALLO

Cia. Gerardo Capobianco - De l’11 al 14 de setembre Una sàtira medieval que brilla amb situacions absurdes, humor sorneguer i la bellesa de la simplicitat escènica.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.