Resultats de la cerca
Lapil·li, la història d'una gota de lava tafanera
Activitat per treballar els materials de què estan formats els volcans amb l'ajuda de la Lapil·li, una titella en forma de roca volcànica a través dels sentits.
LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dona un pretractament abans no es portin al tractament finalista
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.Pere el Saliner: la llegenda del descobriment de la sal
Recorregut pel nucli antic i el Castell, amb l'explicació de la llegenda de Pere el Saliner. La finalització de l’activitat es durà a terme al Casinet, que inclourà un recipient de sal personalitzat
Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
Cromatografia: separant els pigments
Ens iniciarem en aquesta tècnica, molt habitual al laboratori, que permet separar tota mena de mescles en els seus components.
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
L’aigua i el sòl
Activitat experimental desenvolupada al laboratori en la qual es comprova els diferents comportaments dels sòls a la infiltració de l’aigua i que ajuda a reflexionar sobre els aqüífers i les fonts.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.