Resultats de la cerca
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
"Joc de pistes" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Després d’una visita d’introducció on s’explica el Museu i el seu significat, es facilita una fitxa amb un joc de pistes, que individualment o en grup, l’alumne ha d’anar resolent
TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Prevenció de conductes discriminatòries (TALLER)
El taller s’emmarca dintre de la unitat didàctica confeccionada entre el Dep. D’Ensenyament i la PG-ME per tal d’evitar situacions greus en l’àmbit de la xenofòbia, racisme, homofòbia, etc.
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
SUMA amb el català
Taller amè i divertit per reflexionar sobre la diversitat lingüística i la importància d'aprendre i parlar català.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.