Resultats de la cerca
Concert / espectacle didàctic: "ELS SIMFONAUTES"
Coneixerem en viu alguns dels instruments més representatius, bonics i especials dels 5 continents a partir de cançons, temes, ritmes, i gags. Sorprenent, divertit, participatiu, interessantíssim....
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
L'art de modelar
Taller de modelat amb fang en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.El castell de Montesquiu | Els arxius perduts. (Cicle Inicial)
Una visita a la cerca de les pistes que han deixat els detectius del Bisaura per poder descobrir la historia del Castell, amb un joc de recerca final als jardins.
Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
Estades d'Aventura - Port del Comte
Gaudeix amb el teu centre o grup d'un o varis dies a la Vall de Lord realitzant un munt d'activitats esportives al medi natural. No us ho podeu perdre!
Cuina sostenible de temporada
Amb un producte vegetal de temporada, els estudiants aprendran a elaborar diferents plats per aprofitar millor els aliments, menjar millor i gaudir més.
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Tarragona)
Conferència amb Miquel del Pozo
TITELLES: 3 POMES I UN TIÓ
Als nostres espectacles fem servir titella català, titella de drap i puppets. Les nostres històries són pròpies o adaptacions de contes populars, El tió de Nadal ens portarà una història màgica.
Més enllà de la identitat
El projecte "Més enllà de la identitat" dona veu a persones LGTBIQ+ que han patit violència. Busca ampliar la mirada sobre la diversitat de gènere i combatre l'LGTBIfòbia.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.