Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Sumem i no restem

"Sumem i no restem" reflexiona sobre l'assetjament escolar. Vol fomentar l'empatia i la cohesió de grup, destacant la diferència com a valor positiu per evitar l'exclusió.

Opus musivum: taller de mosaics

Taller didàctic orientat a la descoberta de la tècnica musivaria, un art decoratiu molt extès en el món clàssic i present a Empúries, en el que ens inspirarem per a elaborar el nostre propi mosaic.

VIU I CREIX

Activitat d'introducció a l'Ed Emocional L’activitat vol crear un espai on esclatin emocions i sensacions!!! Participació activa i vivencial. "El facilitador convida als alumnes a obrir un tresor"

La Clau del Canvi

El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.