Resultats de la cerca
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Construïm amb les matemàtiques (Taller a l'aula)
Amb el taller matemàtic a l'aula, l'alumnat descobriran aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
Taller: Maquetes 3D
Fem maquetes en 3D i a partir de l’experimentació, la creativitat i l’època de l’any utlitzant la llengua anglesaGlobus 2.0 (Barcelona)
Quan un mateix so explica històries molt diferents
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
L’aventura de l'Atlàntic
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
CONCURS JOVES I MOBILITAT - 19a EDICIÓ - CURS 2025-2026
El concurs vol contribuir a la reflexió dels adolescents envers la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos.
Visita Mas de Colom - Casa Borges
L'experiència Borges, l'experiència de la terra i els orígens d'una gran empresa
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.