Resultats de la cerca
Espectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Cuidador d'animals (abans Toca toca)
Observar els animals de ben a prop ens permetrà aproximar el món animal als infants i aprofitar així la seva espectacularitat per explicar la importància de mantenir i cuidar l'entorn natural.Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Taller de trencadís i visita guiada a la Cripta
Aquesta visita està dirigida per una monitora ceramista i es desenvolupa als antics cellers de la Colònia Güell. El trencadís és la tècnica de mosaic inventada per Antoni Gaudí.
Itinerari d'energies renovables
Set panells instal·lats en diferents espais de la finca agrícola can Poc Oli, ens ajuden a descobrir la potencialitat de les energies renovables.
Taller de construcció d'instruments de batucada amb material reciclat
Aquest taller treballa la ecologia, les manualitats creatives i la música d'una manera única ja que podem reutilitzar i reciclar objectes creant instruments i aprendrem a tocar en un sol dia.
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.El món de la cèl·lula (Lleida)
Observacions microscòpiques
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.