Resultats de la cerca
DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.
Lila ReBVelada (teatre i titelles)
Espectacle de teatre i titelles. Com és una amistat sana? Lila ReBVelada fomenta la Igualtat, l'autoestima i desmunta les relacions tòxiques, també presents entre amics i amigues en la infància.
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
Cinema i debat: El gran día (Barcelona)
Un documental per debatre sobre educació
Espectacle amb animals salvatges de Catalunya
El Zoo del Pirineu és un espai privilegiat, on es combinen les activitats guiades a partir dels nostres animals, amb un entorn únic on viuen els voltors, el trencalòs o les àligues en estat salvatge.Drac Mistu
Els volcans són el lloc idoni per trobar la presència de dracs, el motius poden ser variats, els corrents de lava, les cambres magmàtiques , possibles caus per aquestes bèsties de foc.
La tardor i el Bastó a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. mitjançant una gincana esbrinarem els fruits, plantes silvestres, Arbres i fules diverses de la tardor.
Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
Mostrant 1-10 de 2.177 elements.