Resultats de la cerca
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
Visita comentada a “Naufragis. Història submergida” (Tarragona)
Una immersió als jaciments subaquàtics
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
Gimcana: Manresa sota els nostres peus!
Tot caminant per la ciutat podem veure indicis del pas d’aquesta sota els nostres peus! Després d’una petita activitat al museu, farem una ruta autoguiada per Manresa.
Visita comentada a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art”
Explorant unes altres maneres de veure
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Un món de llengües
Conferència amena sobre la diversitat lingüística i la situació del català
Visita dinamitzada a "Colors del món" - Infantil i primària 1r cicle (Tarragona)
Visita per descobrir el món del color a través de fotografies del National Geographic. L’alumnat aprèn a observar, interpretar i entendre els colors des d’una mirada artística i científica.
Descobreix la Realitat Virtual!
Descobreix la història, el present i el futur de la realitat virtual i les tecnologies immersives, i viu una experiència amb dispositius d'alta gamma.
Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.