Resultats de la cerca
L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
Artefacte: mil tentacles
Taller creat per l’artista Anna Irina Russell
MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
Escalada per a nens i nenes de primària
Ens aproximem al món de l'escalada a través d'eixos temàtics motivadors i transversals.
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Ruta Illa de Gràcia en Caiac (Delta de l'Ebre)
Ruta en caiac, per a grups, que voreja la Illa de Gràcia al Delta de l'Ebre. Inclou guia acompanyant, tot el material per realitzar l'activitat i assistència durant el recorregut.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Mostrant 1-10 de 2.177 elements.