Resultats de la cerca
EXPLICAR HISTORIES A TRAVES DE LES IMATGES
Quina història s'amaga al darrere d'una imatge? Us proposem descobrir els elemnts bàsics per construir un relat fotogràfic.
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
L’art de Matisse més enllà del creador
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
TALLER MORT A LA XARXA SOCIAL
- Taller sobre xarxes socials - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
DEL MAR A LES MUNTANYES
Aprendrem que l'entorn en què habitem defineix una manera de viure. Una visita on el paisatge antic esdevindrà el protagonista per entendre com vivien els ibers de la Ciutadella.
Descobrim la Natura tot Jugant
Aprendrem sobre els animals i les plantes del bosc mediterrani mitjançant jocs de tota mena.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.