Resultats de la cerca
L'AUTOSUFICIÈNICA ALS PORTS
Ens endinsem al segle passat per conèixer totes aquelles peculiaritats dels masovers. Coneixerem el patrimoni arquitectònic, cultural i històric del s. XX comparant-ho en avui en dia.
El català a les aules
Activitat per reflexionar sobre els hàbits lingüístics dins l'escola.
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Anem a la vostra escola
Us anem a visitar al vostre centre amb els nostres peluts. CAU DE LLOPS és una entitat que dóna a conèixer el món dels gossos de trineu des de la pedagogía i el respecte als animals.
Visita comentada. Fora de marc: obres de Rineke Djistra i Philippe Parreno
La mirada de l’espectador
La Vida a Pagès: Balls i Jocs
Aprendrem danses i jocs tradicionals de la pagesia catalana, de segur que us sorprendran!
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Les matemàtiques al Barri Vell de Girona
Durant l’itinerari l'alumnat analitzarà l'evolució de l'arquitectura des dels romans fins a l'actualitat mitjançant les matemàtiques d’una forma experimental i cooperativa.TALLER D’ARQUEOLOGIA
Taller d'arqueologia al museu!
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.