Resultats de la cerca
Aprendre a mirar
La suma de diferents punts de vista ens enriqueix
STEAM: Les matemàtiques tecnològiques en equip
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostra l’exposició Les matemàtiques i la vida però, com ja sabem, són el llenguatge de la ciència i són bàsiques per la tecnologia i l’enginyeria.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualActuar sense parar! (Lleida)
Jugant a partir de tècniques teatrals
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Treballs de recerca d'Astronomia
A l'Astronòmica de Sabadell et podem ajudar en el teu treball de recerca d'astronomia. Et podem assessorar, ajudar, pots venir a fer observacions astronòmiques etc... el que necessitis pel teu TDR.
Art i ciència: falsificacions al Museu
El Museu d’Art de Girona ha trobat als seus magatzems dues obres idèntiques i busca joves promeses de la restauració per esbrinar quina de les dues pintures és una falsificació.
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.Depurem o potabilitzem?
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i a l'estació de tractament d'aigua potable (ETAP) de Sant Joan Despí, en funcionament des del 1955.
Mostrant 1-10 de 2.177 elements.