Resultats de la cerca
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Traspatràs
Obra de teatre sobre l'educació viària, el civisme, el reciclatge i la prevenció. L'espectacle combina la màgia, la música, les figures de globus i l'art del clown.
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Fem de paleontòlegs i paleontòlogues!
Vols saber quina feina es fa en un museu de paleontologia? Vols saber qué es un fòssil i com els trobem?
L'energia (Tarragona)
Experiments per saber què és i com es transforma
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
POSTDATA MACBA. Correspondències d’artista a l’escola
POSTDATA és un projecte d’art a les escoles que aposta per afavorir una experiència singular amb l’art fora del museu, introduir l’art contemporani a l’aula sense domesticar-lo.
ELABOREM PRODUCTES LÀCTICS
Vine a fer diferents productes làctics naturals, sense conservants ni additius, mató, formatge fresc, un batut, crema catalana, etc. El producte que es faci els nens se l'emportaran a casa.
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Barcelona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
Mostrant 1-10 de 2.214 elements.