Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Un passeig per la fàbrica!

Visita dinamitzada amb actors pels espais originaris de l'antiga fàbrica, on els alumnes es transformen en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en la fàbrica tèxtil de 1920

ELS COLORS DE LA MÚSICA

Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal

Cúpules de Leonardo

A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.

Sumem i no restem

"Sumem i no restem" reflexiona sobre l'assetjament escolar. Vol fomentar l'empatia i la cohesió de grup, destacant la diferència com a valor positiu per evitar l'exclusió.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.