Resultats de la cerca
Art i ciència: falsificacions al Museu
El Museu d’Art de Girona ha trobat als seus magatzems dues obres idèntiques i busca joves promeses de la restauració per esbrinar quina de les dues pintures és una falsificació.
LA DIVERSITAT DE LA PENINSULA AL POBLE ESPANYOL
Aprendrem a desxifrar el llenguatge de l'arquitectura i ho relacionarem amb el clima i la ubicació de les comunitats autonomes representades al Poble Espanyol tot fent un viatge pel nostre recinte!
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Circuit Vial en Bici
Circuit del qual gaudiran els més petits (3 a 6 anys)
EL NADAL I EL TIÓ A LA GRANJA
Un Nadal en plena natura, en un entorn idíl.lic i nadalenc!
Taller de Pixel Art
Veurem eines i tècniques per convertir-nos en autèntics artistes del "pixel art".
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.