Resultats de la cerca
ThatQuiz - Crea activitats de matemàtiques, ciències, geografia i llengües
Genera activitats educatives interactives de forma ràpida. Activitats fetes de matemàtiques, ciències, geografia i llengua que són fàcilment adaptables al nivell desitjat.
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaLA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Ruta Combinada (bici + caiac) Illa de Gràcia (Delta de l'Ebre)
Ruta combinada en bicicleta i caiac que voreja la Illa de Gràcia al Delta de l'Ebre. Inclou guia acompanyant, tot el material per realitzar l'activitat i assistència durant el recorregut.
Circuit Vial en Bici
Circuit del qual gaudiran els més petits (3 a 6 anys)
Fred, fred
Experiències que et deixaran glaçat
Postals d'altres mons
Viatge pel sistema solar
Es poden detectar les partícules subatòmiques
Taller de detecció de partícules subatòmiques com muons o electrons amb cambres de boira.
SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
Engranatges i transmissions
Taller d’experimentació al voltant dels engranatges
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.