Resultats de la cerca
Descobreix el Teatre d'Ombres
Activitat lúdica i formativa al voltant del teatre d’ombres. L' objectiu és que els participants descobreixin les diverses possibilitats expressives i comunicatives d'aquesta disciplina escènica.
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Visita comentada. Fora de marc: obres de Rineke Djistra i Philippe Parreno
La mirada de l’espectador
Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
Espectacle de clown-circ ALQUIMIA
Espectacle de teatre-clown amb participació del públic. Adreçat a primaria.English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Coet d’aigua i càpsules de reentrada - una experiència aeroespacial
Us proposem dissenyar i construir un coet d’aiga amb paracaigudes i aletes estabilitzadores que se’enlairarà més de 20 metres. Haureu de protegir un viatger molt especial… un ou de gallina!
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.