Resultats de la cerca
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Taller cercle de tambors
En aquets taller tocarem ritmes i hi haurà un tambor per cada nen. Fem servir instruments especials per escoles patrocinats per la marca Remo.
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.TALLERS CREATIUS
Tallers creatius de tot tipus i per a qualsevol ocasió
PEZES
A Pezes flotarem en el record d'aquell temps quan totes eres peixos, fins i tot sense saber-ho
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
Economia feminista: idees claus i mirada aplicada als equips
Identifica l'arrel de les problemàtiques social i introduir la perspectiva de l'economia feminista. Presentar les iniciatives autogestionades i eines aplicades per a la resolució de necessitats.
En la boca del lobo
Cia. Los titiriteros de Binéfar - Del 26 al 28 de setembre Teatre popular, contes, tradició i música en viu...
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.