Resultats de la cerca
VISITES A TV3 i CATALUNYA RADIO
La CCMA ofereix la possibilitat de visitar les seves instal·lacions en grup per descobrir de prop la televisió i la ràdio pública que cada dia arriba amb els seus continguts a milers d’espectadors.
Visita dinamitzada a "Colors del món" - primària (2n i 3r cicle) i ESO (Tarragona)
Visita per descobrir el món del color a través de fotografies del National Geographic. L’alumnat aprèn a observar, interpretar i entendre els colors des d’una mirada artística i científica.
La Cuca de Llum: Contacontes + activitat STEAM
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
Construïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
OUTDOOR ENGLISH DAY – UN DIA EN ANGLÈS A LA NATURA
Vine a passar un dia a la natura mentre et diverteixes aprenent anglès
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Descobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.