Resultats de la cerca
Per què no pots regenerar el cor com els peixos (Barcelona)
Estudi del desenvolupament embrionari
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
Taller de Fotografia Astronòmica iniciació amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de la fotografia astronòmica en aquest Taller-Curs teòric i pràctic, ideal per a escoles de fotografia, escoles d’art, i escoles de disseny.
EL CAVALLER, LA PRINCESA I EL DRAC
Ens familiaritzarem amb la llegenda de sant Jordi. Davant d’una pintura gòtica, els personatges ens narren les seves aventures. Un fantàstic drac ens guia en un recorregut pel museu.
Construïm amb les matemàtiques (Taller a l'aula)
Amb el taller matemàtic a l'aula, l'alumnat descobriran aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.