Resultats de la cerca
Ciència, Acció...Reacció
La idea del taller gira al voltant d’alguns elements científics.
Itinerari d'energies renovables
Set panells instal·lats en diferents espais de la finca agrícola can Poc Oli, ens ajuden a descobrir la potencialitat de les energies renovables.
L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
RÀFTING DE LLAVORSÍ A SORT. 18KM
Una magnífica activitat de mig dia, plena d'emoció i aventura. Més de 2 hores al riu!
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
TAST DIRIGIT DE MEL
PROVA I DEGUSTA, DESCOBREIX LA TEVA MEL PREFERIDA!
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
Espectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
Jornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Cultures del Mediterrani
Visitarem la col·lecció d’arqueologia i parlarem de les diferents cultures que es van desenvolupar al voltant del Mediterrani durant l’Edat Antiga: Egipte, Grècia i Roma.
Mostrant 1-10 de 2.214 elements.