Resultats de la cerca
Construïm amb les matemàtiques (Taller a l'aula)
Amb el taller matemàtic a l'aula, l'alumnat descobriran aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Sostenibilitat en joc
Una visita al museu que ens convidarà a repensar el fet de ser, de conviure, de conèixer i de fer en clau de sostenibilitat
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
MAYA PICASSO I ELS TITELLES
Taller d'art sobre Picasso
QUATRE VEGADES MÉS RÀPID QUE EL VENT
Construcció d'un vaixell de vela amb peces de LEGO per emular els velers d'última generació que competeixen superant en quatre vegades la velocitat del mateix vent que els impulsa.
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
Joc Jujol 360º: Scape Room virtual
Escape room virtual per a conèixer la masia de Can Negre de l'època modernista.
Taller del so: longituds i freqüències
Taller per aprendre què és el so, com es produeix i com es propaga, a través de l'experimentació
Mostrant 1-10 de 2.177 elements.