Resultats de la cerca
POSTDATA MACBA. Correspondències d’artista a l’escola
POSTDATA és un projecte d’art a les escoles que aposta per afavorir una experiència singular amb l’art fora del museu, introduir l’art contemporani a l’aula sense domesticar-lo.
Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIVisita lliure a L'Aquàrium
Visita lliure per les instal·lacions de L'Aquàrium de Barcelona
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Tarragona)
Conferència amb Miquel del Pozo
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
Un musical de pel·lícula (Lleida)
Una història per reviure grans cançons de pel·lícules musicals
Tallers STEAM a l'aula
Tallers vinculats a l'animació, a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Gimcana pels racons d'Empúries
Descobrirem una de les antigues ciutats d'Empúries a través d'un joc en equips!
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.