Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Sortides multiaventura a la Cerdanya
Un emplaçament ideal tant per a la practica esportiva hivernal com d'estiu amb vistes al Cadí.
Descobrint el Delta del Llobregat
Excursió amb el Centre Excursionista de Catalunya per descobrir els aiguamolls del Llobregat: espai singular i un oasi dins l'àrea metropolitana amb gran riquesa de vegetació i fauna.
Veus i ritmes del món (Barcelona)
Un taller per explorar la música folklòrica
Sortida ceràmica
Sortida per crear la nostra peça de ceràmica
ESMALT AL FOC: LA NOSTRA ICONA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem la tècnica i els materials per elaborar una peça de joieria esmaltada. Aplicarem el vidre en pols sobre un base metàl·lica que courem a un forn a 800 °C durant 5 minuts.
Cultures del Mediterrani
Visitarem la col·lecció d’arqueologia i parlarem de les diferents cultures que es van desenvolupar al voltant del Mediterrani durant l’Edat Antiga: Egipte, Grècia i Roma.
Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...Mostrant 1-10 de 2.200 elements.