Resultats de la cerca
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Explora la natura del teu parc
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals de diversos parcs metropolitans i reflexionar sobre la importància de la implicació de les persones en la conservació de
Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
La Sureda , un bosc màgic!
Els més menuts descobriran els secrets del bosc de la mà del conte de L’Alzina surera i la Gina. La sortida a l’aire lliure els permetrà experimentar i comprovar per ells mateixos diferents enigmes.
Crea gràfics, mapes i infografies amb Infogram
Infogram permet tant als estudiants com als docents crear fàcilment gràfics, mapes i infografies de manera gratuïta. Descobreix com Infogram pot impulsar l'aprenentatge a les aules.
Entre llums i ombres
Experimentant amb la llum
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
Mostrant 1-10 de 2.177 elements.