Resultats de la cerca
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.De qui és aquesta petjada?
L'alumnat descobrirà els animals que ens envolten amb una presentació teòrica i un taller pràctic. Una experiència educativa per conèixer la fauna local de manera dinàmica i participativa.
El laboratori de les Dàfnies
Descobrim el món mil·limètric amb les lupes digitals! Quines parts té una dàfnia? Ets capaç de comptar els batecs del seu cor?
VIU I CREIX
Activitat d'introducció a l'Ed Emocional L’activitat vol crear un espai on esclatin emocions i sensacions!!! Participació activa i vivencial. "El facilitador convida als alumnes a obrir un tresor"
EL PEIX IRISAT
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Espectacles de música - La Maquineta Produccions
La Maquineta Produccions porta més de 15 anys transformant escoles en teatres. Creem obres musicals originals, interactives i interdisciplinàries amb dossiers pedagògics.
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Escalada per a nens i nenes de primària
Ens aproximem al món de l'escalada a través d'eixos temàtics motivadors i transversals.
Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.Quan els nombres canten (Tarragona)
El ritme... aritmètic!
Mostrant 1-10 de 2.177 elements.