Resultats de la cerca
La fàbrica tèxtil
Visita guiada per la important fàbrica tèxtil coneguda com a Vapor Aymerich, Amat i Jover de Terrassa
LA PRINCESA MARGARIDA (Museu Deu)
Durant el mes d’abril, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi, el Museu Deu organitza una visita teatralitzada infantil.
L'escola que volem
Xiula torna amb un concert teatralitzat per posar ordre al desgavell escolar. Música, humor i valors per parlar de créixer, conviure i estimar en un espectacle tan esbojarrat com necessari.
Mengem en colors (Tarragona)
Aprenem ciència amb els aliments!
LA DESCOBERTA DEL PAILEBOT SANTA EULÀLIA
Descobrim a bord com és i com navegava un vaixell a principis del segle XX en aquesta visita guiada al pailebot Santa Eulàlia, una embarcació construïda el 1918 per al transport de mercaderies.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Què en saps del VIH/sida? (Tarragona)
Divulgant investigació i fomentant la prevenció
L’Iran en primera persona (Barcelona)
Persépolis, amb Patricia Almarcegui, escriptora experta en l’Iran
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
Mostrant 1-10 de 2.175 elements.