Resultats de la cerca
Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
“Cornellà respira – 5 parques en 360 grados”
Visita virtual a los parques públicos de Cornellà de Llobregat
Monòlegs Científics amb Big Van Ciència
Monòlegs Científics per apendre de ciència al mateix temps que ens difractem de riure.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
Gestos (extra)ordinaris (Tarragona)
La dansa dels moviments quotidians
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
L'energia pel canvi
L'activitat telemàtica "L'energia pel canvi" vol donar a conèixer la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic.
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupProgramació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.Mostrant 1-10 de 2.175 elements.