Resultats de la cerca
Veus i ritmes del món (Barcelona)
Un taller per explorar la música folklòrica
Visita Taller ESO i Batxillerat a L'Aquàrium
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Ruta en bicicleta per la floració dels arbres fruiters
Espectacular ruta en bici. Molt senzilla i apta per a tothom. Això sí: només disponible sobre el mes de març que és quan els presseguers comencen a florir. Per les poblacions d'Aitona o Benissanet.
Mozart en vambes (Girona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
CONSTRUIM OBJECTES DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
L’Estudi de Fusteria del Poble Espanyol us ofereix la possibilitat de construir una titella per jugar!
Roomescape Fronteres Invisibles
Aquest és un instrument lúdic pensat per mostrar la realitat que viuen les persones menors no acompanyades en arribar a l’Estat Espanyol.
No perdis passada…Recicla’t la samarreta!
Aprenem a teixir amb materials reciclats: fil fet a partir de samarretes velles. Aprenem que és necessari allargar la vida dels teixits per cuidar del nostre planeta.
MIRADOR TORRE GLÒRIES: LA MEVA CIUTAT, UN ECOSISTEMA
Explora les ciutats com a ecosistemes interconnectats al Mirador Torre Glòries. Entén la importància de cada element pel desenvolupament sostenible amb activitats didàctiques.
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.