Resultats de la cerca
EXPLORANT EL MÓN
Activitat al planetari del museu on s’hi podrà contemplar els canvis que les exploracions geogràfiques han tingut en la manera de representar el planeta.
A les teves mans! Dels oficis tradicionals a l'economia circular
A través d'aquesta activitat coneixerem els oficis d’ahir i pensarem com poden contribuir a l’economia circular de demà.
ESCOLARS – Ratera (4 dies - 3 nits)
Gaudeix d'una estada de 4 dies i 3 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida segons l'edat i necessitats. Oferim monitoratge 24h
STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Astronomia. Taller de coets d'aigua "Astronàutica"
Crea, construeix, decora el teu propi coet. Apropa't fins a la base de llançament. Tot està a punt! 5, 4, 3. 2. 1. 0 enlairament. El coet surt volant fins a tocar els estels.
Visita comentada a “Naufragis. Història submergida” (Lleida)
Una immersió als jaciments subaquàtics
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.