Resultats de la cerca
La física dels volcans
Com és el nostre planeta per dins? Per què es mouen les plaques tectòniques? Quina relació tenen amb l’activitat volcànica?
MENUTS I MENUDES, ANEM DE FESTA MAJOR?
Veniu a conèixer la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos amb els nens i nenes d'infantil, al so de la cercavila crearem un divertida titella a partir de les figures dels balls populars.
Quina família més mona!
Introducció a l'origen del bipedisme i l'evolució del llinatge de l'espècie humana
Visita taller "L'escola va al circ"
Vine amb la teva classe a conèixer com és una escola de circ
XERRADA PANTALLES I DESENVOLUPAMENT
- Xerrada sobre com les pantalles poden interferir en el desenvolupament - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 12 anys - Aforament il·limitat
Formació a docents en robòtica educativa (Curs 2024-2025)
Oferim formació professional al professorat en l'ús i aplicació, tant pedagògica com tècnica, de materials de robòtica educativa; adaptant els continguts i la durada a les necessitats de cada centre.
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Visita lliure Gaudí Experiència
La visita lliure a Gaudí Experiència combina les vessants lúdica i didàctica, i permet acostar els i les alumnes a l'univers creatiu de Gaudí d'una manera interactiva i innovadora.
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.