Resultats de la cerca
Gyotaku al fons del mar
Vine a despertar l'artista que portes dins!
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió."Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,COLÒNIES ESCOLARS: EL PAISATGE A TRAVÉS DELS SENTITS
Aquest centre d’interès està dedicat al descobriment de l’entorn natural de Mas Pagès a partir de la propiocepció.
Visita romana
Visita dinamitzada que proposa la descoberta del jaciment arqueològic amb un antic habitant de la ciutat romana, per a comprendre de primera mà com era la vida en aquest indret fa milers d'anys.
La Vida a Pagès: Balls i Jocs
Aprendrem danses i jocs tradicionals de la pagesia catalana, de segur que us sorprendran!
Una història de colors: el groc, el vermell, el blau...
Consta d'una visita al Museu d'art de Girona, amb el format d'un conte, i una activitat a l'espai del taller, on experiemntant amb la barreja de colors primaris, descobrirem nous colors.
Mostrant 1-10 de 1.978 elements.