Resultats de la cerca
Paraules i pinzellades
La descripció literària del paisatge
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
MuseuEscape
Resolgueu l’entrellat de tots els enigmes que us proposa en Josep Maria Llorenç, un cintaire jubilat que, abans de morir va deixar el seu llegat a qui aconseguís resoldre totes les proves.
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE
En aquesta conferència Jordi Cirera creador de l'empresa Educaports explicarà els diferents processos en el moment d'emprendre per apropar totes aquelles experiències, decisions i situacions.
Mostrant 1-10 de 1.989 elements.