Resultats de la cerca
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Nadal Elèctric - Taller de decoracions tecnològiques
Construirem decoracions lluminoses que amaguen un petit circuit elèctric, i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
TALLERS CREATIUS
Tallers creatius de tot tipus i per a qualsevol ocasió
Les adoberies de Vic. Un viatge a l’època dels artesans de la pell
Visita-joc per apropar els infants al patrimoni industrial, a la història dels pellaires de la nostra ciutat i a la col·lecció d’objectes de pell del Museu de l’Art de la Pell.
Otsiera. La importància de l’atenció i el silenci
Taller sobre la importància de l’atenció i el silenci
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Circuit d'orientació
Joc d'orientació amb el Centre Excursionista de Catalunya en què l'alumnat, amb l'ajuda de la brúixola i el mapa, serà capaç de moure’s per un espai natural i trobar totes les balises electròniques.
GEOMETRIA A L'ESPAI (DIVERMATIQUES)
Consisteix en l’estudi pràctic de les formes geomètriques i a partir de material molt bàsics (barres i nusos, i en algun cas, cobertes, es creen les figures reals en tres dimensions i es deixen exposaEstades formatives per a cicles formatius
Estades formatives en cases de colònies dirigides a alumnes de cicles formatius
Mostrant 1-10 de 1.956 elements.