Resultats de la cerca
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
Exploradors/es de la natura
L'entorn on treballem ens proporciona un marc idoni per poder reconèixer el tipus de vegetació, fauna i flora, i la part fluvial amb totes les seves variants.
Cabres petites i conills gegants
L’anàlisi de rèpliques de cranis, motlles endocranials i làmines ens servirà per analitzar fenòmens curiosos de l’evolució com ara la insularitat.
EL RIU ÉS PROU NET?
Activitat d’exterior de descoberta de l’entorn fluvial i la qualitat de l’aigua de la riera de Pontons,al seu pas per Torrelles de Foix.
Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Històries de ratolins
Un conte sobre un petit hàmster que li demana a la seva àvia com eren els seus avantpassats és el punt de partida per explicar què són els micromamífers i per què interessen a paleontolegs/òlogues.Mostrant 1-10 de 2.266 elements.