Resultats de la cerca
Agafem el cabàs!
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l'oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.
Formacions per a docents
L’equip de formació del Portal d’Activitats Educatives de Catalunya oferim cursos virtuals i presencials dirigits a docents i equips educatius d’entitats de lleure, entitats culturals, mediambientals
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Restes i rastres a la Séquia
En un recorregut pel bosc, farem de detectius i llegirem la natura a través de les restes i els rastres que hi trobem.
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
LA PEDRERA: Escola d'arquitectes
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
La gran aventura del cacau de ColaCao i Nocilla
Una sortida per visitar les instal·lacions de la Fàbrica de ColaCao i Nocilla a Parets del Vallès (Barcelona).
Investigant i dibuixant dinosaures
Introducció al dibuix com a mitjà de comunicació per aprendre del nostre entorn i explicar-lo a través de diverses tècniques de dibuix. Introducció al món els dinosaures a partir del dibuix.Mostrant 1-10 de 2.269 elements.