Resultats de la cerca
Taller a l'aula Consum i depuració d'aigua
Cicle de l’aigua i els usos que se’n fa. L'aigua com a recurs és un bé escàs que cal gestionar i utilitzar de manera sostenible. Entendre per què és necessària la depuració d'aigua i funcionament.Ordit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
Sortida Robinson
La combinació ideal: navegació en vaixell i senderisme apte per tothom!
Visita comentada a “Weimar, la fi de les certeses”
Una immersió en el període d’entreguerres
“El viaje del pesebre – Historia viva en 360º”
Homenaje a los creadores de belenes de todo el mundo.
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
La navegació: introducció a la carta nàutica
Com ens orientem en el mar quan som lluny de la costa? Quina és la posició del meu vaixell? Quin rumb hem de seguir per arribar al nostre destí?
IMPERIUM. Històries romanes
Descobreix l'antiga civilització romana i la gran herència que ha deixat en la nostra cultura fins els nostres dies.
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.