Resultats de la cerca
QUI (QUÈ) VULL SER? Eines per triar el teu futur acadèmic professional. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial, amb eines per triar el teu futur acadèmic i professional. Dirigit a estudiants de Batxillerat i CCFF.
Explorant el món
Com veien el món a l’edat mitjana? Sabies que la imatge de la Terra va canviar radicalment amb el temps gràcies a la navegació? Quines eren les rutes que seguien els vaixells i com s’orientaven?
Ruta del Rec Major
Segueix el Rec Major i la seva estreta relació amb la història de Banyoles.
ApS: Missió H2O
L'aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l'escassetat d'aigua potable? El període d'inscripció obre el 3 de juny.
Visita la zona tècnica
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
TALLER DE CONTRAPUBLICITAT
- Taller sobre publicitat - 3 hores de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 6/12 persones màxim
PAREM UNA TAULA A LA ROMANA.
El grup d'alummnes tindran a les mans diverses peces ceràmiques per tal d'observar-les i caracteritzar-les.
I. Visitem un castell medieval
Coneixerem com era un castell amb els seus elements defensius, aspectes històrics, socials i culturals propis de l’Edat Mitjana.
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.