Resultats de la cerca
Visita Monestir de Poblet
Visita inclou, Centre audiovisual, Monestir i Museu.
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.
Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
Viu l'era industrial com un joc
Imaginar com podien ser les condicions de vida a finals del S. XIX no és fàcil! Per què no recrear una societat industrial entre tota la classe?Fiber to home “Conexiones invisibles – El arte de la fibra que nos une”
Exposición que muestra mediante juego, en una galería de fotografías, un curso sobre la fibra óptica de nuestros hogares, hasta las centrales que nos conectan a Internet.
Un mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.