Resultats de la cerca
Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
Taller de circ i psicomotricitat CIRKOMOTIK
El parc de la “Circomotricitat” Jocs de psicomotricitat orientats al circ. Un espai lúdic, alternatiu i no competitiuEXCURSIÓ EN KAYAK A LA COVA DE L'ILLOT DEL CASTELLAR
L’Excursió a la Cova es una activitat de descoberta de les peculiaritats del Parc Natural del Cap de Creus a través de l’experiència inoblidable de navegar en caiac.
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
L'evolució humana pas a pas
Des d'Àfrica fins a la dispersió pel món
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
Taller #poder
Objectiu de l’activitat: Reconèixer i percebre críticament les influències positives i negatives que afecten el seu comportamentInvestiguem el mar
Què és la transparència de l’aigua i per què la mesurem? De quin color és l’aigua del port? Quina és la temperatura de la columna d’aigua del port? Hi ha diferències amb mar obert?
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.