Resultats de la cerca
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
ApS: Missió H2O
L'aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l'escassetat d'aigua potable? El període d'inscripció obre el 3 de juny.
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
ABANS DEL PAPER: PAPIR I JEROGLÍFICS
Es transmet la importància d'aprofitar els recursos que proporciona l'entorn per crear objectes d'utilitat com han fet les diferents cultures al llarg de la història.Amb guia didàctica.
Tatterhood, una mirada cap a la diferència
'Storytelling' interactiu en anglès que es porta a l'aula, basat en una faula d'origen noruec (amb música i cançons i un taller artístic final).
Ruta Verdaguer a la Gleva
La visita es porta a terme en un dels santuaris més bonics del barroc català, on Verdaguer va viure els moments més dramàtics de la seva vida.
mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.Un volcà i el seu entorn
Comprendre el procés de formació del volcà del Montsacopa i identificar els elements del paisatge que l'envolta i l'acció transformadora dels humans.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.