Resultats de la cerca
Un món per explorar
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!
Els treballs de la prehistòria
En el nostre món tecnològic tendim a infravalorar les habilitats artesanals i la inventiva quotidiana. Amb l’exposició Humans Moderns els infants podran reconèixer, experimentar i valorar aquestes tecSortides de final de curs multiaventura al Pirineu
Colònies i sortides de tardor, hivern, primavera i final de curs al Pirineu
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Investiguem el mar
Què és la transparència de l’aigua i per què la mesurem? De quin color és l’aigua del port? Quina és la temperatura de la columna d’aigua del port? Hi ha diferències amb mar obert?
STEM en risc?
En aquesta activitat aprofundirem en els riscos naturals derivats dels processos geològics interns i de l’impacte que tenen en l’activitat humana.
MÓN SANT BENET: De l'hort al plat
Taller de cuina a l’Hort d’Aprendre
TALLER D'EXCAVACIÓ ARQUEOLÒGICA I DE RESTAURACIÓ DE PECES
Taller d’excavació en una casa ibera al descobert on es troben ceràmiques o restes d’animals.
Sortida ceràmica
Sortida per crear la nostra peça de ceràmica
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.