Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Mamut”
Visita comentada
Cursa d'Orientació a les Muntanyes del Baix
Mapa i brúixola en mà, haurem de trobar una sèrie de fites i resoldre els enigmes que ens proposen.
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
El nen de Prades
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Prades. On coneixerem al Nen de Prades i viurem milers d'aventures!
LES ESTACIONS DEL MEV: LA PRIMAVERA
Amb escenificacions ens apropem als descobriments arqueològics. Investiguem, coneixem les obres, assagem i escenifiquem.
Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
Taller a l'aula Dieta Mediterrània: font de salut
Dieta Mediterrània. Aliments que la conformen, què en aporten, en quines proporcions se n'ha de consumir i quins beneficis n’ obtenim. Piràmide dels aliments.Trucs de cinema. Dels primers efectes especials a Tik-tok
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
Visita guiada recinte medieval
Visita guiada pel recinte medieval per tal de conèixer i descobrir el llegat del Vescomtat de Cabrera a la vila medieval d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.