Resultats de la cerca
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.
PARTICIPA I GAUDEIX DE LES FESTES MAJORS
Amb amb aquesta visita i a través d'un joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un joc de preguntes i respostes ràpides d'allò més divertit!
CINEFÒRUM: "EMPATIA"
Amb la dinàmica del cinefòrum obrirem un debat sobre com els nostres hàbits de consum determinen la vida dels altres animals, del medi ambient i dels éssers humans.SABATES VERMELLES
SABATES VERMELLES Pretén desxifrar els codis que desemboquen en la violència i que porten a l’agressivitat entre les relacions de parella, sigui quin sigui el seu sexe.
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
No perdis passada…Recicla’t la samarreta!
Aprenem a teixir amb materials reciclats: fil fet a partir de samarretes velles. Aprenem que és necessari allargar la vida dels teixits per cuidar del nostre planeta.
Fora de la norma. Mirades LGTBI en el cinema per a professorat de secundària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.