Resultats de la cerca
La custòdia entra en joc
Aprèn com funciona un acord de custòdia per la conservació de la natura!
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Visita guiada a les Coves de l'Espluga
Visita a l'interior d'una de les coves més llarges del món.
Visita guiada a L'Aquàrium
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
EMOCIONAT - TALLER INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA DE NATURA / GIMCANA FOTOGRAFICA
L'activitat té la finalitat d'apropar als alumnes al món de la fotografia. Ho farem a través d'una GIMCANA FOTOGRÀFICA en petits equips.La construcció de la imatge del món (ESO)
En què s’assembla o es diferencia la societat actual de la del passat? Com ens divertim a la platja en el nostre temps lliure? Seguim viatjant com abans? Hi continua havent pirates?
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Disseny i producte: L'artesania al segle XXI
Fan d'emprenedors amb les responsabilitats i les funcions de tots els departaments d'una cooperativa. Es reivindica l'artesania a partir de l'elaboració d'un producte artesanal. Amb guia didàctica.
Intèrpret per un dia
Coneixes la professió d'intèrpret de conferències? Saps com treballen els intèrprets professionals a les cabines del Parlament Europeu o de la ONU?
Descobrim el Parc de l’Agulla
Fent ús de GPs aprendrem perquè i quan es va construir el Llac de l’Agulla, com es gestiona i quines són les seves funcions.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.