Resultats de la cerca
Pack escolar
Ruta amb bicicleta al voltant de l’Estany de Banyoles i visita als poblats Neolítics.
Arqueodieta
Taller on a partir de l'anàlisi de restes orgàniques els alumnes hauran descobriran quina era l'alimentació en el passat i com aquesta va evolucionant.
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Els habitants del riu
Observació i estudi dels ocells i peixos que viuen al riu Ter
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.'FESTA A LA GRANJA' (EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DELS TITELLES)
Un conte de titelles ens dóna peu a parlar de les emocions: de les nostres i de les dels altres. Descompte ACTIVITUM!
Georgina Gavardina i les històries del Museu
Coneix a la Georgina Gavardina, la investigadora d'històries del Museu d'Art de Girona! Us explicarà històries que s'amaguen rere els quadres i voldrà que l'ajuden a crear-ne de noves.
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Contes de la prehistòria
Activitat per conèixer la vida a la prehistòria a través d'un conte, on els alumnes acaben fent un mural col·laboratiu recreant pintures rupestres.
L'entorn de Mas de Colom
Activitat de descoberta ambiental
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.