Resultats de la cerca
6 SENTITS d'Urpina
L'activitat 6 SENTITS és una experiència immersiva creada per fomentar la connexió dels alumnes amb la natura, convidant-los a endinsar-se en una aventura única al bosc d'Urpina.
Va de colors...fem una colorteca!
Els alumnes treballen amb els colors primaris i secundaris i aprenen com s’apliquen als teixits.
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
CINEFÒRUM: "EMPATIA"
Amb la dinàmica del cinefòrum obrirem un debat sobre com els nostres hàbits de consum determinen la vida dels altres animals, del medi ambient i dels éssers humans.Exploradors/es de la natura
L'entorn on treballem ens proporciona un marc idoni per poder reconèixer el tipus de vegetació, fauna i flora, i la part fluvial amb totes les seves variants.Taller a l'aula M'agrada la fruita
Consum de fruita. Color, olor i textura de cada fruita. Diferenciar el sabor de cada fruita (dolç, àcid, amarg) Fruita de temporada i quines hi ha.Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
MÓN SANT BENET: Experiència Medieval
Visita medieval guiada
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.