Resultats de la cerca
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
Imatges que ens parlen
L’art ens ajudarà a donar noves lectures, noves funcionalitats, per acabar millorant aspectes i objectes de la vida quotidiana.
Sortida Coneguem el bosc
Ecosistema boscós: característiques i conservació. Flora i fauna, espècies i adaptacions. Rastres d'animals.Internet Segura per a mares, pares i docents
Presentació informativa adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Històries de ratolins
Un conte sobre un petit hàmster que li demana a la seva àvia com eren els seus avantpassats és el punt de partida per explicar què són els micromamífers i per què interessen a paleontolegs/òlogues.Asclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
Vaixell a la vista!
Què és un vaixell? Tots són iguals, serveixen pel mateix? De quins materials està fet? Per què suren els vaixells?
Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
El Peix Irisat
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.